Loovtöö on terviklik juhendatud* protsess, õpilase huvidest lähtuv võimetekohane eneseteostus – õpilas(t)e enda poolt välja mõeldud, kavandatud, teostatud ja esitletud/komisjoni ees kaitstud töö.
Kuressaare Hariduse Koolis sooritatakse loovtöö 8.-9. klassis.
Loovtöö etapid (ja soovituslik ajakava) on:
· kavandamine (8.kl sügis)
· teostamine (8.kl sügistalv (või kuni 9.kl sügis))
· kokkuvõva artikli koostamine (8.kl kevad (või 9.kl sügis))
· esitlemine (8.kl hiliskevad (või 9.kl I p/a lõpp)).
* Juhendaja suunab õpilast loovtöö kavandamisel ja valmimisel ning toetab ettetulevate probleemide lahendamisel.
- Loovtöö kirjalik kokkuvõte on üldjuhul artiklipõhine.
Artikli näidised koos illustratiivsete vormistusjuhistega: 1) omalooming; 2) eseme valmistamine; 3) ürituse korraldamine
- 2_lt_naidisart_vormistusjuhistega_komponeerimine.pdf Ava PDF-dokument
- 3_lt_naidisart_vormistusjuhistega_eseme-valmistamine.pdf Ava PDF-dokument
- 4_lt_naidisart_vormistusjuhistega_yrituse-korraldamine.pdf Ava PDF-dokument
- Allikas: Bobõlski, R., Puksand, H. 2010. Peegel 2: 8. klassi eesti keele õpik. Tallinn: Koolibri. Laadi alla fotofail
Avaldatud 27.10.2020.
Viimati muudetud 21.03.2025.